ApolloBay

12 januari 2017 - Fauna Australia, Australië

We sliepen vannacht in 2 single bedden, gezien het masterbed in een lag! Gelukkig was het huis groot genoeg en voorzien van 7 bedden! 'S ochtends na ontbijt, gingen we samen met Kisten (eigenaar) koala's aaien en voeren (kan normaal niet in t wild) was hartstikke leuk! Ze lijken zo lief en deze zijn gewend aan mensen maar in het wild vreten ze je op! ;)
We vervolgende onze weg naar Apollobay een goede 2u rijden. Lunchte wat en gingen verder. Kwamen in de middag aan, wederom mooi hotel! Hebben genoten van het prachtige strand in de baai! Het is een hele leuke gezellige badplaats! Daarna in de speeltuin gespeeld ( die was inmiddels wat afgekoeld) en aten een goede maaltijd! Na het eten naar de plaatselijke dorpskermis geweest, tot groot genoegen van onze kermis gek Evi! Uiteraard wilde ze draaien in van alles en mocht ze met moeders in de theekopjes! De nodige knuffels werden weer gewonnen en onze koffer kan niet meer dicht!!
We hebben heerlijk geslapen en vertrokken weer vroeg over de laatste kronkel weg van de GOR. Prachtig weer!!! We stopten onderweg bij een strand en speelde wat in het water. We lunchde aan fairhaven beach, waar de nodige commotie ontstond bij het waarnemen van 6 witte haaien voor de kust. Het strand ging dicht...
Daarna reden we door naar de stad der steden; Melbourne!!! Richting de stad werd het 40graden...next stop Hans en Mary...maar allereerst stopten we bij haar ouders huis om Orthodoxe kerst te vieren met Mary's Macedonische familie.
Een warm onthaal van de ultra lieve familie en zus met man en kroost. Heeeeerlijk gegeten en was super gezellig!! Evi vermaakte zich met de 2 neefjes van Mary ( 6 en 10jr) en er bleven tot laat en reden 22:30 naar huis van Hans en Mary.
Mooi groot appartement niet ver van centrum. Prima toeven deze laatste halte!!