The Grampians -wonderschön-

10 januari 2017 - Halls Gap, Australië

Na een goede nacht, stonden we wederom op met de zon! Vandaag hadden we een dag naar de Mckenzie waterfalls gepland. Maar voordat we er heen gingen, reden we langs twee grote uitkijkpunten; Barooka en Reid. Hier kon je hemelsbreed over het park uitkijken met prachtige fotos als gevolg.
De toer naar Mckenzie fall was een pittige...lange afdaling met veel trapjes en steile hellingen. Rob droeg Evi en ik speelde voor Japanner! Na 25min bereikte we een fenomenaal uitzicht, een grote waterval met heerlijk verkoelend vernevelend water! We genoten van het uitzicht en rusten wat uit, voor we de slopende 30min klimmen in 35gr moesten doorstaan ;-)

'S middag zochten we verkoeling in het plaatselijke zwembad, eerder hadden we de naast gelegen speeltuin geprobeerd maar glijden en schommelen leverde pijnlijke billen op (was te heet). We gingen naderhand bbqen en kregen bezoek van een enorme kakatoe op de veranda en een groep kangeroos, tot groot plezier van Evi! Een ijsje in het dorp was een top afsluiting!
Morgen rijden we verder de GOR af, richting de wereld beroemde "twelve apostles" en anders moois!

1. Ineke:
    10 januari 2017