Mamanucas islands kan het nog mooier?

9 december 2016 - Malolo Island, Fiji

De 9e vertrokken we op "Fiji tijd" rustig rustig met de auto naar hoofdstad, om daar de ferry te pakken naar de mamanucas eilanden. Net aan haalden we de boot, maar ondanks dat we al "moesten" boarden, mochten we nog rustig rustig even wat boodschapjes halen ;-) "No worry guys you live in Fiji time now!" Voor iedereen -die weet dat ik nooit met de klok leef- er zijn dus meer mensen met deze gedachte! Haha!
De boottrip was relaxed...voerde ons langs verlaten bountyeilanden en met het liedje van "Ovide en zijn vrienden"-afgewisseld met "op een onbewoond eeeeiiilanndddd" in ons hoofd kwamen we aan op Manolo Island....1 woord: het paradijs in het paradijs!
Jungle..bossen van palmen...bossen met tropische bomen/ bloemen en zingende tropische vogels! Het resort is wederom te gek..absurde luxe...puur genieten!! Nog maar te zwijgen over al het lekkere fruit!

We hebben nu een huis in een grote tuin op 30m afstand van het strand..
Evi is helemaal blij...zwemt de hele dag..eet vis...zoekt schelpen...zwemt en slaapt!
En wij eigenlijk ook!
Gister de 10e hebben we met zn drieeen gekanoët langs de baai en gesnorkeld, was erg leuk!! Vandaag de 11e heeft Rob 's morgens 2x gedoken en het was prachtig!!
Levend koraal...iets wat bijna zeldzaam is!

Gezien we hier midden in de stille oceaan drijven is wifi lastig en uploaden van fotos ook..op fb staan er inmiddels een paar maar er komen er nog heel wat bij.

Morgen gaan we naar Mouriki island waar de beroemde film "Cast Away" van Tom Hanks is opgenomen....onze rugby ball is ingepakt ;)

1. Anne de graaf:
    12 december 2016
    Wauuuw maaik , klinkt allemaal zo gaaf allemaal!
    Wat een onwijs mooie fotos ook, echt een paradijs Fiji!
    En wat leuk dat Evi het ook zo naar haar zin heeft!
    Enjoy enjoy enjoy!!
    Liefs, Anne