3 dagen Nadi; vd regen in de drup

17 december 2016 - Nadi, Fiji

Afgelopen 3 dagen in Nadi doorgebracht, orkaan nam een nieuwe route en daardoor bleef het ergste weer ons bespaard. Hij is nu (zaterdag) weer afgezakt naar depressie. Echter wel 3 dagen hevige regen gehad, in heeeel Fiji. De locals waren het ook zat, gedeelten van de eilanden zijn overstroomd.. Ondanks alles we speelden spelletjes in het hotel, en ook buiten het was immers 30graden.
Paar dagen bezoek gebracht aan het eiland van Port Denareau, met winkels en indoorspeeltuin voor Evi...was hartstikke leuk voor haar. Evi speelde lief met de andere kinds, van allerlei afkomsten en talen..die kids begrijpen elkaar gewoon.
We aten lekker lokale dingen en de locals gingen weer veel met Evi op stap..ze zijn echt gek op haar lange blonde haar en geven dr kusjes. Evi vindt het best :)
Rob heeft gister nog een verrassing laten zetten, een Tattoo: the Fijian way!...iets wat hij al lang wilde. De "man-cave" waar hij zat was in een achterbuurt. Om de pijn te verzachten mocht hij wat shot(jes)wiskey... Deze "donkere" kant van Fiji hadden we nog niet gezien..de tattoo man is de beste in Fiji en deed alles uit de losse pols..het resultaat is cool!!
Vanmorgen (hier nu zondag) vroeg om 5u vertrokken met een half blauwe lucht uit Fiji op weg naar Down under....next stop Brisbane!
Met pijn in ons hart maar dankbaar voor de mooie geweldige Fiji time!!! Vinaka Fiji!
We komen zeker terug!

1. Ineke:
    21 december 2016
    lees het nu. had geen melding gekregen.
    Opgezocht.
    Tattoo? mn.......