Fiji Time is the best time!! BULA

5 december 2016 - Korotogo, Fiji

De vlucht met Fiji Airways was zoals de slogan leidt; relax and enjoy! It's now Fiji time! Bula! (dat laatste betekent welkom en iedereen roept dit!)
De vlucht werd vergezeld door Fiji's (nationale) rugby team en dat was geen onaangenaam uitzicht ;)
Evi sliep aantal uren tijdens de (nacht)vlucht en wij bijna niet... ;)
Het is nu weer 5u tijdsverschil met China, we kwamen 8u lokale tijd aan en dat is 12u later dan in NL.
De vermoeidheid verdween al snel bij aanblik van dit stuk paradijs! WAUW!!! Helder, blauwe lucht, overal groen, de geur van de tropen en heerlijk warm!!
Bula!! Roept echt iedereen naar je! How are you? Een mannenkoor wacht ons zingend op, en Hup een bloemenkrans om de nek! Waarom doen ze dit niet op schiphol?

Werden in een ruim een uur naar ons resort gebracht. Onderweg al goede indruk van dit eiland gekregen, welke echt bizar mooi is en waar we inmiddels ultra zonne energie op doen! Evi herhaalde de "wijze woorden" van Olaf de sneeuwpop uit Frozen; "oooh de zonnnn en lekker warmmmm en ik wordt toch zooo blij van zomer!" Thats my girl!.

Hotel is prachtig met uitzicht op de oceaan! Ligt aan de Coral Bay -naam doet vermoeden en is waar- Rif ligt aan je voeten!
Heerlijk eten, combi van Australisch en Aziatisch :D Evi werd door iedereen bestookt met bloemen en aandacht, die blonde haren ook!
We doken snel het warme zeewater in en daarna het zwembad.. Evi was door het dolle heen! "Wat is het hier mooi he mam?". Cheers!!

Happy monday!
Xxxx

1. Bas Koomans:
    5 december 2016
    Enjoy the time of your life: 'ankeren'
  2. Saar:
    1 januari 2017
    Het welbelovende Fiji... PRACHTIG! :-)